sarahs-canada-adventure.reismee.nl

gastgezin gevonden!!

Jaaaaah ik heb mijn gastgezin te horen gekregen. Ik was zo blij toen ik eindelijk wist dat ze een gastgezin voor mij hadden gevonden, want ik vond dat ik al een tijdje aan het wachten was. Ik kom in een huis met een alleenstaande moeder en 2 kinderen, een meisje en een jongen. Ook krijg ik nog een internationaal zusje bij!! Van haar weet ik nog niet zo veel maar ik hoop dat ik ook snel met haar in contact kom. Van mijn broertje en zusje die daar al wonen heb ik al wel informatie gekregen.

De school waar ik op kom heet: Charles P Allen High School. Het is een school met ongeveer 1300 leerlingen. Ik heb te horen gekregen in welk jaar ik terecht kom maar ik heb het niet onthouden en het staat ook niet in de brief waar alle informatie in staat dus dat heb ik nog maar even na gevraagd maar daar heb ik nog geen antwoord op.

Nu ben in vooral bezig met voor mijn examens leren die volgende week maandag voor mij beginnen.

Weten jullie nog leuke vragen om te stellen aan mijn gast gezin? ik hoor het graag!

Tot de volgende keer! De volgende blogpost komt sneller dan deze!

Reacties

Reacties

Frank

Je kan Vragen wat ze het liefst koken (hebben ze een familie specialiteit?).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active