sarahs-canada-adventure.reismee.nl

100 dagen in Canada!

Het heeft weer even geduurd maar hier is mijn nieuwe blog dan!!

Vandaag ben ik precies 100 dagen in Canada, de tijd gaat zo snel! Het begint hier al best wel koud te worden. Het koudst was gevoelstemperatuur -21.

Ik heb zo veel leuke dingen gedaan! Ik ben naar de home opener van het football team van school geweest, ik ben naar volleybal wedstrijden van het schoolteam geweest.

Ook hadden we een outdoor movie night waar we met de leerlingen die wilden highschool musical hebben gekeken. Ook zijn we met alle internationale studenten naar een 2-daags kamp geweest, en we hebben met de hele familie Rowyns verjaardagsfeestje gevierd. Ook ben ik naar het color festival geweest waar je allemaal gekleurd poeder in het rond gooit op elkaar.

Ook ben ik met de familie wezen appel plukken en zijn we in een maisveld doolhof geweest. Dat was allemaal echt heel leuk. Die delfde dag zijn we ook nog naar de film geweest en zijn we bij naked crêpe wezen eten. Dat is het beste crêpe restaurant ever!

Ook ben ik naar haunted hollow geweest, dat is een route in iemands tuin waar andere mensen je laten schikken. Dat was echt heel leuk!

Ook heb ik thanksgiving gevierd met de familie, mijn host opa en oma en host oom en tante met de kinderen kwamen langs om het met ons te vieren.

Ook heb ik al best wel wat sneeuw gezien en al ijsvrij gehad 3 keer! 2 keer waren omdat de stroom door de sneeuw was uitgevallen.

Ook heb ik black Friday meegemaakt ik heb school geskipt en ben naar de mall gegaan. Er was zo veel korting! Ik heb allemaal nieuwe winterkleren gekocht en kerstcadeaus.

Vandaag heb ik de kerstboom opgezet met de lichtjes en in de komende week gaan de we boom verder versieren en het hele huis.

Dit was het weer voor vandaag ik laat snel weer wat van me horen!
Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.


Sarah

Reacties

Reacties

Sanne

Klinkt super leuk allemaal

Frank

Wauw wat heb je al veel gedaan! Leuk om alles zo te lezen.

Merel

Klinkt allemaal echt super!
100 dagen al jeetje
Have fun saartje?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active