sarahs-canada-adventure.reismee.nl

Nog 15 dagen!

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb. In mijn vorige blog had ik gezegd dat ik nog wat zou vertellen over de laatste bijeenkomst van Travel Active. Het was best wel interessant maar eigenlijk wist ik alles al. Ik had er zoo veel zin in dat ik alles al had gelezen wat er te lezen viel en daardoor wist ik bijna alles van de presentatie al. Wel heb ik alle 15 andere ontmoet waarmee ik ga vliegen naar Nova Scotia. Het was heel gezellig!

We hebben een tasje gekregen waarin wat spulletje zaten die handig zijn voor het reizen. We hebben een oranje Travel Active T-shirt gekregen en een band voor om je koffer, ook oranje. Ook heb ik een mapje gekregen voor al mijn belangrijke documenten zodat ik niks kwijtraak in mijn tas.

Tussen mijn laatste blogpost en nu ben ik nog op vakantie geweest met mijn familie. We zijn 3 weken naar de Canarische eilanden geweest, we hebben echt helemaal niks gedaan wat echt heel fijn was.

Toen ik weer terug was van vakantie moesten eerst al mijn kleren gewassen worden. Daarna kon ik al mijn kleding gaan uitzoeken voor Canada. Uiteindelijk ligt er nog best wel wat kleding in mijn kledingkast die niet mee hoeft. Maarja ik heb nog 15 dagen om het toch mee te nemen ;) Ook ben ik alle spullen die ik graag mee wil nemen naar Canada aan het uitzoeken, dingen die mij herinneren aan thuis en leuke cadeautjes voor het gastgezin uit Nederland.

Ik heb nog 15 dagen waarin nog best wel wat moet gebeuren. Mijn zusje haar verjaardag komt nog ik moet afscheid nemen van familie en vrienden en mijn koffers verder inpakken. Genoeg te doen dus.

Ik hou jullie op de hoogte!

Sarah

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active