sarahs-canada-adventure.reismee.nl

Nog maar 2 maanden!!

Hoi allemaal, daar ben ik weer! 

Al weer 2 weken geleden heb ik gehoord dat ik geslaagd ben. Yeee! Nu kan ik me helemaal storten op alle voorbereidingen voor Canada. 

Een van de laatst belangrijke dingen die ik nog moest doen was mijn visum aanvragen. Daarvoor moest ik allemaal papierwerk op orde maken. Toen dat gelukt was kon ik naar Düsseldorf om daar mijn visum aan te vragen. Eenmaal aangekomen bij het gebouw, moesten we (mijn vader en ik) op de derde verdieping zijn. Er was daar een wachtruimte en in 1 muur waren vier deurgaten met gordijntjes ervoor. Toen hebben we ongeveer 1,5 uur gewacht en waren we eindelijk aan de beurt. De vrouw die ons hielp kwam er achter dat ik van mijn paspoort datum verkeerd had ingevuld. (Je mag 1 fout maken in het formulier, maar ik had er 2 want je moest opschrijven van wanneer tot wanneer je paspoort geldig is 2 verschillende data.) Ik moest het hele formulier opnieuw invullen. De rest van de formulieren had ik wel goed ingevuld. dat was klaar ik zou een mailtje krijgen als mijn visum was goedgekeurd. dus dat was gewoon afwachten. Mijn vader en ik hadden de rest van de middag over om in Düsseldorf rond te lopen. We waren er de vrijdag ervoor daar al geweest met de hele familie dus dat was handig, want daardoor kende we de weg. 

Morgen heb ik de laatste informatie dag over Canada! Spannend! Dan kan ik meteen de andere ontmoeten waarmee ik ga vliegen. Ik heb al te horen gekregen dat ik op 1 september ga vliegen.

Vandaag heb ik een mailtje gekregen dat mijn visum is goed gekeurd. Dus het is nu zeker ik ga voor 10 maanden naar Nova Scotia!

Dit was het weer voor deze keer. Ik zal volgende week ergens vertellen hoe de informatiedag was!

Sarah

Reacties

Reacties

Sanne

Oeoe jeeey super leuk dat het nu echt echt officieel

Frank

Ha Saar, ik vond Dusseldorf supergezellig! Wat gaaf dat je visum is goedgekeurd. Morgen op naar Arnhem voor de informatiedag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active