sarahs-canada-adventure.reismee.nl

Acceptatie Canada!!

Hoi allemaal,

ik ben zooo blij ik afgelopen week te horen gekregen dat ik nu officieel naar canada mag!!!

Nu nog wachten tot dat ik weet in welk gastgezin en op welke school ik word geplaatst. Dit kan gemiddeld 3 maanden duren, dat duurt dus nog wel even...
Afgelopen weekend heb ik een acceptatie pakket gekregen waar allemaal informatie in staat over canada, dat er bijvoorbeeld een tijdsverschil is van 5 uur! Vandaag had ik pas tijd om het allemaal te lezen. Ik krijg alleen nog maar meer zin om te gaan!

Dit was een korte blog post, tot de volgende!

Kusjes,

Sarah

Reacties

Reacties

Margot

Joehoe!!! Gelukt! Nou heel lang wachten. #ongeduldig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active