sarahs-canada-adventure.reismee.nl

de formulieren zijn ingeleverd!

Hoi allemaal,

Vorige week maandag heb ik mijn formulieren voor Canada helemaal ingevuld. Het waren vooral simpele persoonlijke vragen, schoolcijfers, persoonlijke informatie en ik moest ook een fotoalbum inleveren (foto’s staan in mijn galerij) en een brief aan mijn toekomstige gastgezin.

Vorige week dinsdag moest ik weer naar Venray en daar heb ik mijn interview gehad. Travel active ging allemaal vragen stellen over wat ik in mijn vrije tijd doe en wat ik met familie en wat ik met vrienden in mijn vrije tijd doe. Ook gingen ze vragen wat voor vakken ik daar graag zou willen volgen en welke sporten. Ik zou heel graag in canada vakken willen volgen die je hier in Nederland niet hebt, zoals toerisme, oceanografie, yoga en food science. Spaans wil ik ook graag doen in Canada want daar moest ik mee stoppen in Nederland omdat het niet in mijn vakkenpakket past. Ook zijn er verplichte vakken Engels en geschiedenis, ik heb echt helemaal niks met geschiedenis maar het is natuurlijk heel anders dan in Nederland dus ben in toch wel benieuwd. Ook zou ik heel graag willen cheerleaden en leren surfen en leren kunstschaatsen dat lijkt mij allemaal zo leuk om te doen.

Ik heb vandaag een mailtje gehad dat ik nog wat moet opsturen wat ik ben vergeten en dan wordt alles verstuurd naar Canada!!

Ik vond het heel leuk om hier mee bezig te zijn, nu komt het allemaal veel dichterbij. Ook al duur het nog 11 maanden :)

Sarah

Reacties

Reacties

Bonnie

Super leuk Saar!!
Ik ga je site in de gaten houden ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active